helgen över

Världens sämsta på att blogga på helger,. det är jag det!
Jaha i vartfall nu gör jag det igen ,. söndag eftermiddag,vad har jag haft för mig då?

Kollat hus <3 ûber fint,vill ha!
Käkat middag med vänner,. nomnom, ost fylld kyckling samt en helt underbar gratäng. Mätt som en plätt!

Idag har det gått i shoppingens mönster,hundtröja,hundspel och lite leksaker,samt massa massa mat.

Idag blir det Lax,med räkor och citronsås som får stå för meny. Självklart med kokt potatis till.

Har köpt de finaste av kaffe koppar med fat också. ska se om jag orkar slänga upp bild sen ,.annars får det bli i morgon. hoppas ni därute har haft en super nice helg!

Kommentarer
A Z R A

kul!! la precis tilll dig, skriv när du gjort detsamma :D

2012-01-30 @ 16:30:43
URL: http://azras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0