slappar dag

Idag vart de promenix med lilla madiza,hon fick dra 5 kg kätting 6 km. vi blev möra båda två.

sen vart de soff läge en stund för att sedan sticka till affären och faktiskt inhandla lite nyttigheter.
kan inte hålla på och trycka i mig så mycket skräp mat och socker som jag gör. time to change.

så det blev en skål osötad mûsli,lite naturell yougurt och ett äpple.. nom nom.
blev tokigt nog lika mätt av det som om jag skulle vräkt i mig en pizza.

nu kollar jag reprisen av big brother. jo jag vet kanske egentligen är för gamal för att kika på sån tv,men intressant med allt drama..

Kommentarer
LINDSHE

Snart är påsken över! :( Men vad var det bästa med påsken i år tycker du? :) <3

2012-04-08 @ 20:43:34
URL: http://lindshe.blogg.se/
Art By Tina - Konst & Fashion

Du jag kom på nu...jag har glömt att dubbelkolla med dig om du fortfarande var intresserad av en tavla med dina vovvar. Just nu har jag en lucka i mina beställningsjobb så jag har lite tid över om du fortfarande var intresserad. En illustration var det vi pratade om va? Jag gör även tavlor på beställning - denna är ett exempel på hundar som jag gjort: http://artbytina.blogg.se/2011/june/sonic-tyler-benji.html



Och du - detta var bara en fråga så känn det inte som att jag försöker pracka på dig något för det var inte alls meningen, det är inte så jag arbetar=)

2012-04-10 @ 09:38:19
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0