go kväll

jag är verkligen helt slut ,. men har iallafall orkat göra mig en kopp teà.
Nu kikar jag lite på familje annorlunda. Jag har städat hela dagen,tro det eller ej,men jag har bara grejat i köket.

Det blir en del så fort man börjar ta i det ordentligt.. och de vill jag göra nu så flytt städet blir lättare sedan..
Till middag käkade vi biff stroganoff, Min älskade son åt så han nästan storknade.
Gott när maten uppskattas.

Hepp nu ska jag bara njuta av kvällen. ha det toppen fint där ute.



Kommentarer
Linda

Förstår vad du menar. Ska man gå igenom hela köket så tar det verkligen lång tid! Jag som dessutom är perfektionist...jag blir så trött på mig själv ibland! Jag hinner ju knappt bli färdig förrän jag tycker att lådorna behöver gås igenom igen, haha! :)



Kram

2012-04-03 @ 15:18:59
URL: http://www.colorfullife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0